ПОТРЕБИТЕЛ/КЛИЕНТ физическо или юридическо лице с публично или частно право, което има или получава достъп до СЪДЪРЖАНИЕТО и УСЛУГАТА по всякакъв начин (по електронен път, по телефона и др.) или въз основа на споразумение за употреба между Дружеството EASY PRO SOFT SRL и него, или физическо или юридическо лице, което се възползва от продуктите, предлагани от „Глобал Брендс“ ЕООД и закупени от него с помощта на УСЛУГАТА
ПРОФИЛ (акаунт) – комбинацията, състояща се от имейл и парола, които позволяват на един-единствен Потребител/Клиент достъп до ограничени зони в сайта, чрез които се осъществява достъп до услугата.
1. Регистрация и Поръчване
В сайта www.keune.bg, Потребител/Клиент може да се регистрира, т.е. да направи ПРОФИЛ (акаунт) в зависимост от вида :
1. Клиенти (Домашна грижа), които имат достъп до цени на продукти на дребно, подходящи за домашна употреба (без бои и оксиданти, само продукти в разфасовки до 300 мл).
2. Професионалисти (Салони) – фризьори, собственици на салони или управители на салони с достъп до всички продукти и цените им на едро.
С регистрацията Потребителят/Клиентът активно избира да приеме настоящите Общите условия www.keune.bg/obshti-usloviya
За да се направи поръчка по електронната платформа, Потребителят трябва да избере един от двата варианта, за да се регистрира:
I вариант – ако сте Клиенти (Домашна грижа):
1. Избирате опцията Домашна Грижа, за да създадете своя Профил/акаунт/
2. Попълвате валиден адрес на своя електронна поща (e-mail);
3. Вярно попълнени данни за контакт – име и телефон.
4. Можете да Пазарувате от продуктите, който са предназначени за Домашна грижа, а именно без бои и оксиданти, само продукти в разфасовки до 300 мл.
5. Поръчката се активира, т.е. заявява се до платформата, чрез натискане на виртуалния бутон „Плащане” и вписан адрес за доставка.
Регистрираните потребители получават имейл с потвърждение на регистрацията си. Потребители, регистрирани като Клиенти (Домашна грижа) получават автоматичен достъп.
При направена поръчка, Потребителят получава потвърждение на поръчката на посочения от него e-mail адрес, като в потвърждението се посочва датата и часа, когато е направена поръчката. Това все още не задължава Продавача да изпрати стоката на адреса за получаване.
Поръчаната стока (конкретен модел) не е в наличност, консултант на „Глобал Брендс“ ЕООД уведомява Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока (аналогичен модел), поръчката може да бъде анулирана.
Ако потребителят Краен клиент /Домашна грижа/ не отговаря на посочените условия за регистрация или не е въвел всички необходими данни, регистрацията му може да бъде отказана. В този случай той получава информиращ имейл за отказ или телефонно обаждане от служител на „Глобал Брендс“ ЕООД.
II вариант – ако сте Професионалист (Салон):
1. Избирате опцията Салон, за да създадете своя Профил/акаунт/
2. Попълвате валиден адрес на своя електронна поща (e-mail);
3. Вярно попълнени данни за контакт – име на фирма,булстат/ЕИК,адрес по регистрация, адрес за доставка и телефон.
4. Трябва да получите потвърждение за регистрацията, като потвърждение, че сте Салон и изпълнявате професионални фризьорски услуги. Можете да се обърнете към търговският представител отговарящ за Вашия район и салон.
5. След получаване на потвърждение, можете вече да пазарувате.
6. Поръчката се активира, т.е. заявява се до платформата, чрез натискане на виртуалния бутон „Плащане”.
Регистрираните потребители получават имейл с потвърждение на регистрацията си. Потребители регистрирани като Професионалист (Салон) получават достъп до 48 часа в работно време от понеделник до петък, тъй като се извършва допълнително потвърждение на предоставената от тях информация чрез посещение и/или обаждане от търговски представител отговарящ за региона, в който се намира Салона.
Ако потребителят Професионалист (Салон) не отговаря на посочените условия за регистрация или не е въвел всички необходими данни, регистрацията му може да бъде отказана. В този случай той получава информиращ имейл за отказ или телефонно обаждане от служител на „Глобал Брендс“ ЕООД.
При направена поръчка, Потребителят получава потвърждение на поръчката на посочения от него e-mail адрес, като в потвърждението се посочва датата и часа, когато е направена поръчката. Това все още не задължава Продавача да изпрати стоката на адреса за получаване.
В случай, че поръчаната стока (конкретен модел) не е в наличност, консултантът уведомява Потребителя/Клиента. Ако Потребителят/Клиента не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока (аналогичен модел), поръчката може да бъде анулирана.
2. Поръчка по телефон
• Ако в момента нямате достъп до интернет и искате бързо и без регистрация да поръчате от нашите продукти;
• Ако разнообразието от продукти Ви затруднява и се нуждаете от консултация при избора;
• Ако искате да промените поръчката – датата или мястото, имате допълнителна поръчка или някой от поръчаните продукти не ви харесва;
• Не сте намерили отговор на Вашия въпрос и искате да го зададете.
Готови сме да Ви помогнем с избора или поръчката!
Поръчка, направена по телефона – информацията за поръчката съдържа изброяване на поръчаните продукти и/или кодове на съответните продукти, имената на клиента, данни за фактура при нужда, телефон за връзка и адрес за доставка.
Нашият професионален екип е на разположение всеки делничен ден от 09:00 до 18:00 часа на тел. 02 83 33 247,02 931 50 04, 0899 900 389.
Въпроси и коментари можете да изпращате и на www.keune.bg/kontakti.